TAG : sekali terkena daa..

on Monday, March 29, 2010





ANN neh..main tag2 pulak..saje nk kenakn saye.(click nama dia kalau nk tau siapakh makhluk asing itu.haha) ermm..dh lm die dh die paksa suruh jwb..tp saye delay dan delay..xsempat la. heee.. ha, baca kOrang jawapan saye yg ntah ape2 soalannyer..eheh.org laen bold soalan, saye bOld jawapannyer..maksudny ape?? hehe..bia kOrang stress bc jawapan kt bwh neh..ekeke. tp bagus jgk ade tag mcm ni...tak pasal2 saya mendiscover pasal diri sendiri. thanks la ann..:) insyaAllah..jawapan yg jujur..


1-siapakah diri anda di rumah?





disebabkan beberapa tahun ini saya membesar di hostel, so once i balik kampung, saye akan spendkan sepenuh perhatian buat mak saye dan adik beradik,plus pacek macek's family... bile balik umah saye sbg anak yg paaaling sayangkan mak saye. (kdg2 saje manja lebey2 sampai yg laen2 jadik jeles.ekeke).suke berkOngsi ape jua cerita best sakan x ingat dan juga yg sedey2 yg berlaku dlm hal ehwal family,pacek macek, dan sepupu sepapat. kt umah suke tgk tv dgn mak, mkn kerepek dpn tv, tido dpn tv.semua dgn mak.ahahaha.best2. lagi satu perkara yg saye xpenah lg missed buat, kemas bilik arwah abah saye.. :) kalau dah kemas pn, saye kemas lg.kemas smpai puas hati. 




2- siapakah diri anda di samping rakan?






melalui beberapa pemerhatian yg saye perasan.. saya punya kawan2 yg ramaaaai.. sbb saya boleh beramah dgn sape2 jer xkire di bustop atau di jalanan. kalo rase2 nk tegOr tu, i'll start the conversation first. kalo rase xnak tegOr..buat2 xtau sudah..

erm..adelaa satu hari TERdgr mereka ckp, yg saya nie adalah seorang kwn yg suke 'bercerita', 'mendengar' dan cOmel. mendengar??? yelah tu..nk jg hati kOrang je tuh..ahahah. cOmel?? erk..cumel ker..tak laa..bese2 jer.. lagi satu, saya perasan, sepanjang 4tahun di U nie, setiap semester, mesti ad kwn2 yg mtk tolong temankan g clinic. alahai..muke ni muke xsampai hati ker..err..hu.sem nie ade dua org yg ajk.tak sangka ramai kwn2 yg xsehat..hu~ symphati. 


3- 5 benda yg anda idamkan tp masih belum tercapai 

  • cgpa 4.0, catch up sume subjects, faham sume content,jadi sibawaih(teror grammar)
  • dpt ingat,wish, dan bagi hadiah utk birthday setiap seorang kwn saye
  • dpt memuaskan hati semua org (mtk maaf sumer..diri ini byk kekurangan. tapi punya keinginan dan kehendak sendiri..)
  • dpt anak yg cOmel,cute,bijak dan punya mulut mungil yg suka berceloteh..hurmm..bestny ade bdk kecik.boleh cium2 peluk2.erk..bkn gatal nk kawin ea..lalala
  • idamkan badan yg sOlid gitu.. skg nie kurang slim n fit,lemak di sana sini. sbb byk mkn dan tidO. dh x rajen joging dan aerobic



4-siapakah nama pasangan anda?








TakmO jawab.lalalala...(saya percaya bahawasany jika ade hubungan yg wujud sebelum pernikahan..elOklah tidak diuar2kan.. sbb takot tak jadi.aceh..ayat nk selamatkn diri)




5- ceritakan 5 perkara yg paling anda suka tentang pasangan anda.

5??? sikitnyer...nape tak mtk seplOh. hu~ erm..saye akn ceritakan 5 perkara yg paling saya mahukan tentang sesiapa yg akn menjadi anak sedara ipar kepada makcik ipar belah nenek nO dua saye.
  • sayang saya dan mak saya
  • rajen mendengar ape2 yg saye nk cakapkn.
  • mengingatkn saye jika saye membuat kesilapan. eg:sOlat lambat
  • berkOngsi kegemaran ape2 je baek yg berbentuk ilmiah juga bkn ilmiah
  • amat2 menjaga hati dan perasaan saye. ;) sbb sy akan berbuat begitu juga.. aceceh.. haha



6-bila tarikh anda couple

dot dot dot..Takmo jwb. 




7-apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?

Takde




8-lagu tema cinta anda

takdenyer lagu tema2.. tp bile timbul perasaan chenta rindu bagai tu..saya mudah melayan ape2 je jenis lagu yg menusuk ke jantOngku..adesss...jiwangs lahs pulaks kans..




9-apa perubahan yg ingin anda lihat dari pasangan anda?

tetiba hensem mcm herO twilight new moon tu..hahah. 

10- tag 10 rakan yg lain

siap la kOrang!!!
Ranking: 5

{ 12 Comments... read them below or add one }

Azuan said...

aku pun duduk hostel dari form 1 sampai skang hiuhuu


March 29, 2010 at 11:39 AM
Unknown said...

panjang tu jawapan die...hehehe


March 29, 2010 at 7:04 PM
Nabiel said...

aduh2..
aku di 'tag' juge!!wawawaw:P


March 29, 2010 at 10:11 PM
Unknown said...

da cukup jujur ke??? hrmmm, kenapakah aku cam sense sumthing wrong ni.. hahahaha..

Yay, pomosi aku si makhluk asing tu minta dibetulkan kepada SANG SEMUT YANG COMEL. ekekek

Semoga tercapai la impian2 ko yer, tp tp kan..

- cgpa 4.0 tu cam xberapa nak relevan da coz bukan ka ko skrg da Final Sem Kott.. hahaha

- alalalalala.. ko memang da gatal nak kawen. tak caya meh nak printscreen. waktu view answer tag ko ni aku asyik tgk ada nak kawin[ver.3] dan nak kawin[Ver.4]. tu aku tak check satu-satu ag kan kan. ntah sampai versi keberapa la hang tulis. yeeerrr

ish ish aku nak komen banyak ag.. tp takut tak terjaga hati ko lak(muka innocent sket). ehehehehe.


March 29, 2010 at 10:20 PM
saye^^ said...

lebih berminat utk mjawab kOmen ann

bgs ann..bgs. kOmen ko neh buat aku terbeliak seketika..huhu

erm ye, aku di final sem skg, tapi aku msh ade SATU lg peluang utk mendapat 4.0.God willing~ aku sudah dan sedang berusaha.still.

aku harap sgt ilmu2 yg aku belaja sepanjang berada di kuliyyah akn terOs tertanam dlm jiwa..kemudian aku dapat aplikasikannyer..wish to knOw, mcm mn nk gunakan ilmu2 yg amat2 bernilai bt diri aku..itu yg aku maksudkn dgn 'catch up sume subjek dan faham sume content' .

but unfortunately, aku xmampu nk cover every sigle thing yg aku study..ade la a few tOpics aku msh lg tercari2 pointnyer..samar2 mcm tak faham sgt. impian aku..bile aku mampu dapat sume tu..sumbat2 dlm kepala neh...tp..still.aku insan yg lemah,harus bekerja keras demi mencapai kepuasan dalam belajar.mudah2an ilmu yg sedikit aku dapat..ade berkatnyer..

berkat ni ann, maksudny ilmu tu aku dapat nikmatiny..aku dpt gunakanny..utk kebaikan diri sendiri dan juga org laen..hopefully.God willing.

mngenai entry kawen pulak, ye, aku mmg letak byk post pasal "nak kawin". version tuh sudah hbs. aku tules entry tu sempena aku jOin kursus kawin, dan aku agk teruja dgn content of every talk delivered there..mmg, mmg aku ade niat nk kawen,tapi msh belum ditahap kegatalan thp max. sbb status aku skg nie amat2 lah xpasti..xtau nk confirmkn dpt kawen ke tak..very unsure.fullstOp. tp aku sentiasa berdOa mudah2an segalany dipermudahkn.sbb aku amat sayangkn sesuatu hubungan yg dibina.sape xnak bahagia kn..

ann ku syg..thanks for the comment..aku suka dpt kenal dgn ko..btw aku br add ko di fb.hihi..rOger2 aku babe.


March 30, 2010 at 12:11 AM
xaty said...

hee.. kena tag gak??


March 30, 2010 at 1:32 AM
saye^^ said...

azuan, wah..bgs la..blaja berdikari sejak kecik. sy msk matric br rase nikmatnye dOk Ostel (sedey lebih skt sbb xpnh tggl umh)hu~


March 30, 2010 at 7:54 AM
saye^^ said...

k.tini, huhu..alang2 menjawab kak..nah kite bg sekali byk..lolz. nk jwpn jujur mmg pjg..heheh


March 30, 2010 at 7:56 AM
saye^^ said...

lamme = xaty kn??
hehe..jwb dik jgn x jwb! lolz


March 30, 2010 at 7:57 AM
Unknown said...

yay.. pagi-pagi baca komen, rasa cam kena ceramah X-rumate aku lak.. ehehehehe. ni aku sayang ko ni.

Nanti kawen jangan lupa jemput tu. klu aku tak sampai, entri aku pasti berkunjung.. ehehe

Kak faezah o kak faezah.. hahaha
(yesSSSSSS, aku muda!!)


March 30, 2010 at 8:25 AM
saye^^ said...

bab2 bg ceramah neh..aku tau ad bakat...tp..mls jer nk shOw off..ahaha..berbulu je tinge ko kn ann..

ek eleeh... ann, kO cume mude sehari jer..ntah2 bbpe jam jer sebelum kO menjengah dunia, aku dh terer menangis dulu..lolz.

ik ik ik..

nice tO knOw you.bbbbbluwekkkk...hehe


March 30, 2010 at 8:36 AM
Unknown said...

Still aku muda. YeHHH!! Klu kita Kembar, aku Adik ko jugak. wahahahah

Ko memang teroR menangis. hahaha. Aku keluar je trus ketawakan ko. Ohohoho. Bahagia hidupku!


March 30, 2010 at 8:46 AM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO