Telapak yang kasar

on Wednesday, April 3, 2013

Bismillah

usai rutin solat bersama bonda sekejap tadi, lekas lekas aku cium tangan mak, mak cium pipi kiri aku. aku cium balik pipi kiri mak, mak cium pipi kanan aku. dia tambah lagi cium dahi aku

mak, berapa banyak cium daaa

bior laahh 

jawab mak. adeyy memang pencium tegar mak aku seorang nie..tehehehe 

kami sekeluarga memang akrab dengan amalan cium mencium. err.. ciuman yang sepatutnya la. jaja yang dah kawin ni pon abang abang tetap cium, sekejap di pipi, sekejap di dahi.ehcehh manja lettew. :p

********

cerita lepas solat isyak tadi belum habis lagi;

ehh, kenapa tangan kasar nih?? kena ulat air lagi ke?

tanya mak sambil belek tapak tangan jaja

hah..yeke?? ntah.. tak gatal pon.. 

muka sememeh mintak ihsan berganda ganda.heh

maklum lah mak..kerja menyabit sawit..kehkehkeh

elehhhh..kerja ngadap labtop siang malam, nyabit sawit konon!

kena penonjol sebiji.adeyy :p

sayang mak :)

pssstt..tangan kasar bukan sebab kuat bekerja, tapi sebab kulit kering..abeh mengelupas sana sini. sapu lotion pon tak jalan. Allah..cuaca sejuk sangat 2 3 menjak nie.. Allah Allah..hari hari menitik peluh. Allah.. oleh itu kawan kawan, mari minum air masak banyak banyak ok! ^__~


Ranking: 5

{ 3 Comments... read them below or add one }

Ayie Abas said...

salam jaja :)

ayie bole bayangkan betapa akrab dan eratnyer perhubungan jaja sekeluarga...:)

p/s: keputusan GA dah dipublish..:)


April 6, 2013 at 3:33 AM
Embun Melati said...

Untungnya ahli keluarga cium selalu. Keluarga daku tak ada macam tu walaupun daku saja yang buat..huhu


April 6, 2013 at 12:20 PM
Empayar Utama said...

Hahahaha jawab je la yang betul "Alamak lupa cuci tangan lepas makan nasi tadi"


April 7, 2013 at 7:25 AM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO