Ibu paksa dua anak jual tubuh

on Saturday, June 23, 2012

Bismillahirrahnirrahim

Nabi s.a.w. awal-awal lagi sudah bercerita tentang manusia akhir zaman. Banyak perilaku dilakukan oleh mereka. Mereka tidak ada hati perut. Mereka melakukan semuanya berlawanan dengan suruhan Allah s.w.t. dan Rasulnya. 


Rasulullah s.a.w. bercerita di akhir zaman nanti ada manusia yang berhati syaitan. Kata Nabi s.a.w., mereka macam juga serigala ganas. Mereka tidak punya sedikit pun ada belas kasihan sesama manusia. Mereka betul-betul macam binatang buas di hutan, dimana binatang-binatang kecil yang sepatutnya dilindunginya, sebalik dibahamnya. Apa yang disebutkan oleh Rasulullah itu sudah pun terjadi sekarang. Ada golongan manusia diamanahkan, tetapi amanah itu dikhianati. 


grrrrr



GEORGETOWN: Ibu durjana. Itu gelaran paling sesuai untuk seorang wanita yang menjadikan dua anak gadisnya berusia 16 dan 17 tahun sebagai hamba seks dengan melacurkan mereka sejak dua bulan lalu dengan alasan untuk menampung kehidupan.
Perbuatan terkutuk wanita berusia 35 tahun itu terbongkar apabila dia bersama teman lelakinya yang juga orang tengah dalam memperdagangkan tubuh dua beradik terbabit, dicekup dalam Ops Noda di sebuah hotel di Bayan Lepas, dekat sini, awal pagi semalam.
Difahamkan, wanita itu sebelum ini pernah ditahan dan ditempatkan di sebuah pusat pemulihan akhlak kerana melakukan perkara sama, namun dia dibebaskan Disember tahun lalu.
Nyata, dia rupa-rupanya masih belum insaf dan kali ini bersekongkol dengan teman lelakinya berusia 27 tahun untuk melacurkan dua anaknya dengan menjadikan hotel berkenaan sebagai lokasi mencari pelanggan.
Harian Metro

Ranking: 5

{ 1 Comments... read them below or add one }

nana kamarul said...

Astaghfirullah hal azim ... Ape nak jadi manusia sekarang ni!


June 23, 2012 at 12:21 PM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO