B I N

on Tuesday, December 20, 2011


ini bukan entry lucah. tapi entry untuk senaskhah buku. koleksi kispen dari dua penulis; ophan bunjos juga peddo. konten yang lain dari yang lain terbitan kerat studio.. aku ulangi bacaan 2kali.sungguh. kerana aku tertarik (boleh juga kerana isipadunya banyak yang berat, kdg-kdg aku kurang faham). 

ia adalah sisipan yang jarang-jarang aku baca..(aku fikir tulisan RAM yang paling aku suka. rupanya ada lagi yang lain, ditariknya hati ku yang sekeping nie) paling menarik bila aku tahu ini adalah kisah-kisah dari laki laki yang hampir pupus. (menyengeh lagi kau jaja!)

ada romantis, ada seriau, ada kecindan, ada serraamm.. kejap-kejap aku tersengeh sendirian. kejap-kejap aku menggosok lengan sinister. aku angguk, aku geleng. berkeriut juga skru di leher :p tahniah phan, peddo.. bijak menghimpunkan aksara. aku nantikan buku engkau dan engkau yang akan datang. jangan lupa namaku kau seru phan. 



psssttt..nobel, nobel jugak..Quran lebih afdal :) jangan leka jaja

Ranking: 5

{ 7 Comments... read them below or add one }

Ayie Abas said...

buku karya penulis dari mana ni jaja..pelik jer namanya...


December 20, 2011 at 8:36 PM
Unknown said...

dari apa reaksi yg ditulis di entry tu dapat difahami buku ini memang menarik!...


December 20, 2011 at 9:06 PM
wachak said...

Jrg baca novel berat2 ni. selalu layan yg santai2 jer


December 21, 2011 at 12:08 AM
EmpayarUtama said...

terang cakaple... aku tak faham isi kandungannya tp baca jugak :)


December 22, 2011 at 5:06 AM
Unknown said...

uihhhh mcm berat je..


December 22, 2011 at 5:20 PM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO