Tragedi Jun

on Tuesday, June 14, 2011

salam and hye fellow readers..

kalau awie hOt dengan lagu tragedi Oktobernya, aku pula hOt dengan tragedi JUN. macam2 hal yang terjadi.  sOalan2 bercirikan "sensual and care" tak jemu diaju..kehkeh.sensual tu.. :) anyway terima kasih atas keperihatinan semua.. sayang kalian 

tapi..tu lah...ujian datang bertimpa-timpa. namun sekerap mana pun kita diuji, kita tetap manusia biasa. tidak boleh tidak, kena hadapi juga.. kalau bala itu ujian..nikmat pon ujian..sama jer.sendiri2 ingat la.. :)



few weeks past, cik lisa aku kena ciOm dengan sebijik motosikal..parah juga cik lisa aku. abes remuk kat bahagian pintu driver, cermin tepi dan depan pecah. side mirrOR ntah terbang ghi mana.. sayang, yOu bertahan okay, xlama lagi sembuhlah kamu...berwajah baru~ yOu sabar jer tau :p haruslah aku melabur..kalo tidak, susah juga nak ke mana-mana tanpa cik lisa, nak ghi sekOlah pon susah.. :(

spek pechah pulok T__T

belum habis lagi cerita ni, aku kehilangan sepasang pembantu yang setia..abeh pecah kena pijak @_@ alahai terkapai2 mataku tanpa mereka. nak kena melabur lagi.. hue hue..mujur rabun xteruk sangat. tapi sakit perit juga sebab terpaksa bukak mata luas2, fOkus pada penglihatan..Allah..terasa sungguh akan kekurangan deria bila nikmat kejelasan mataku ditarik. aduh.aduh T___T 

ada beberapa lagi masalah..tapi malas nk cerita, karang kOrang kata aku kuat mengadu pulak..  T__T doakan aku..doakan..ok? kadang2 rasa macam xsanggup nak hadapi..tapi bila pikir2 semula, ramai lagi yang lebih malang, instead Of me, tersangatlah beruntung.. 

tak boleh buat apa melainkan harus bersabar..usaha la mana yang patut.selebihnya didik jiwa supaya terus bersabar, aku diuji mungkin kerana terlalu leka.sibuk dengan ehwal dunia yang xpernah ada sudahnya. sangat2 berterima ksih kepada family yang sentiasa berada di sisi. susah senang byk dpt suppOrt dari family.. tidak mengapa kalau aku hilang si encik cinta,tapi aku tak bOleh hilang keluarga..

رَبِّ يَسِّرْ وَلاَ تُعَسِّرْ وَتَمِّمْ عَلَيْنَا بِالْخَيْر

*****


next's abOut to enter the heaven of my life..dat's my schoolllll..

well, i've gOt my happy time during my first day at school.. 


after 2 weeks haven't see them, terasa rindu membuak2. saat kaki melangkah keluar dr pintu rumah..lafaz basmalah aku ungkap penuh makna.aku rasa bersemangat. wearing pink in cOlor..dengan sedikit rasa teruja..suka sangat bila aku dikerumun macam semut nampak gula. sibuk mereka berebut nak mengangkat segala beg yang aku ada.heh.suka~ (^_^)" jelas, aku ada di hati mereka, thanks kamu, kamu dan kamu..cikgu sayang kamu tahu.. hari pertama kita belajar harini adalah JOM MAIN! lepasni kita nak mainnnnnn!! main cari harta karun!! sediaaaaaa!!!~ bawa pensel dan pemadam.yeay! (in fact ilmu itu adalah harta..jadi jawablah harta berupa sOalan2 yang kamu jumpa.hehe) kamu nampak sangat happy


sayang semua (^_^)"

biarlah hati kian sepi..kerana aku tahu, aku gembira ada kamu..

harini cerita siket2 jer ok.nanti2 kita cerita lagi. well i love being myself!!!~~
Ranking: 5

{ 3 Comments... read them below or add one }

Anonymous said...

haiyoo cian nye ur car...saba ye..lagi kite diuji nsyalah mgkin terhapus dosa2 kite kan..ameeennnn


June 14, 2011 at 8:34 PM
ENGINEER ARASH said...

salam...
1st talziah diucapkn...
dh anta sepital lum lisa ko 2???
berape ari die mc???
duit ubat berape lk???
byk tnye lk aku ni...hihihihi...
pe2 pn ngeri aku tgk..n seram lk aku nk bwk kete...hihhihihi...


June 15, 2011 at 10:50 AM
Adeeba Ameli Bajuri said...

cikgu jaja my sunshine..
i baru tru this..look over all da pics..i m happy 4 u...
n sori coz i yg TERpecahkan spek u huhuwaa...
apa pon..life must go on..
love u always..mmuuaahh


September 25, 2011 at 2:37 AM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO