aku mahu 'asmara'

on Tuesday, November 30, 2010

Assalamualaikum dan salam satu Malaysia

mOde: layan drama


ini sebuah drama.drama aku dan asmara.erk! 

drama asmara banyak memberi impak yang berkesan dalam hati aku..macam mak2 je..semua drama aku touching kowt
pada mulanya asmara kelihatan sangat bodoh bunguk dan bangang sedikit sebab menjadi pak sanggup..aku kutuk banyak2 dalam hati..asmara baik tak bertempat! dengan muka selenge, terima je orang pOrak perandakan hidup dia! tapi..makin lama aku fikir..makin dalam hikmah yang dapat aku garapkan. kehidupan susah payah yang asmara telusuri banyak memberi erti. sanggup dikOrbankan hubungan klasiknya dengan melati. Dia pelihara kehormatan zaliya dan keluarganya..dia lindungi zaliya..dia semaikan rasa sayang buat zaliya dan anak yang bukan dari benihnya. rupa-rupanya cinta asmara terhadap zaliya jauh lebih mendalam berbanding kasihnya kepada melati..aduhh..baiknya hati asmara! telus jiwanya..aku suka!

wujudkah lagi 'asmara' di malaysia??? 

semakin banyak kisah sedih diterbitkan di dada akhbar..bini kena sepak terajang dengan suami? bini kena ugut bunuh dengan suami, anak kena tikam,sembelih dengan bapa, paling teruk lagi..anak yang masih dalam rahim pOn tegar dibuang macam sampah! hoi ekau binatang  ko?? cikgu marah ni

geleng geleng kepala

sO, should be sekarang aku mencari lelaki seperti asmara..ekeke. tapi layakkah diri ini untuk lelaki sebaik asmara?? sekufukah aku jika diperisterikan Oleh lelaki seperti asmara?? tepuk dada, tanyalah diri..layak ker?? erm..(garu2 dagu) banyak dah aku dengar.. "kalau nak cari suami yang baik, kau pOn kena baik.."  btw Allah pon ada menyebut:
الطيبين للطييبات
adalah lelaki2 yang baik untuk wanita2 yang baik jugak..

aku memang kurang bijak dalam mengupas sesuatu isu..mungkin manyak lagi kekurangan dlm hal ini.bOleh komen tegur dan sebagainya.aku terima dengan berlapang dada ='>


pssstttt...ahhh..aku mahu asmara (ayat ini bukan desperate ok.:p)
Ranking: 5

{ 0 Comments... read them below or add one }

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO