aiman...

on Friday, May 7, 2010


woot wooott..

salam

hye everyOne. mOde rindu rindu serindunya datang bile saye belek2 gambar kt fOn..
terjumpa beberapa snaps yang merakam aksi saya yg excited tak ingat juga aiman yang cOol buat buat tak tahu.hu~

tibe2 rindu menerpa..

saat2 indah bertemu anak kecil nieh..
mOhamad aiman namanyer  
 ~^_^~

::zeti bersama aiman yang tak pernah pedulikannya.hihi::

alahai..
jiwa wanitaku merOnta ronta kegeraman.
rase nk cubit pipi dia.peluk dia kuat2
sure bengang jer aiman..hOho..
hurm.selagi dia tak menempik meneriak menangis
selagi itu lah saye mengerjakannya
wahahaha..

mama aiman bahasakan kami acik. masa tue, acik faezah, acik zeti dan acik sue dtg tengOk  aiman lepas abes exam. sOrry ek aiman, acik2 nie dtg mlm2 kacau aiman nk tidO. abes tu nak buat mcm mane..acik2 nie sibuk. mlm tu je laa masa yang dapat acik2 nie luangkan untuk menjenguk aiman yang sudah hampir 3 bulan menjengah dunia..sorry ye sayang. siyes, kami busy!


mula2 jumpa aiman, aiman asyik mengerutkan keningnya. pelik agaknya. "siapalah makhluk2 asing ini" kata aiman kepada dirinya sendiri. .hehe. atau mungkin juga aiman sedang cuba menyingkap memOrinya.."mcm penah dengar suara acik2 nie..tapi di mana ya?? maybe masa aiman dOk dalam perut mama kOt..." kata aiman dalam hati. berteka teki. 
wahaha..
hurm
ape pOn yang acik acik nie buat kt aiman..aiman diam jer. bagus..acting cOol..
yelah..aiman tak kesah kn..hehe

 aiman melayan kami sampai dia buat muke sepOsen.. tengOk tu sampai tak larat nk angkat mata.asyik tengOk bawah je aiman. baru kami tengOk jam. owh..dh lewat malam laa..hehe.acik2 kena paham2 laa kn..aiman xbiasa tidO lambat..hu


acik2 semua masih ingat lagi saat manis acik2 bersama mama aiman yang sama2 berjuang di kampus. acik2 tengOk mama aiman tu mmg punya waja diri yang kuat dan bersemangat. walaupOn pregnant, mama aiman relax jer... g kelas jalan kaki..bwk beg pack isi labtOp lagi! buat prOject dan assignment pon dengan tenang.. tulah.. berkat ibu mangandung yang berjihad di jalan-Nya kn.. 

Terkenang seketika aktiviti bersama ibu pregnant dulu.. great moments. melayan kerenah ibu mngandung pOn kadang2 buat acik2 nie tergelak gelak jugak..mcm2 juga perangai mama aiman yer..plus, nasib baek makanan yang diidamkan mama aiman tu senang nk dicari.hehe.( kalau kau bace entry aku nie kak fiza, jgn marah yer! ;> ) 

Nway.masa itu dah pOn berlalu.. aiman jangan nakal2 tau. ingatlah mama kamu yang bersusah payah membawa kamu di dalam rahimnya sambil menyempurnakan semester akhir di U. tabahnya! mudah2an aiman kelak menjadi insan berguna kacak hebat bergaya dan bermanfaat untuk semua. rindu aiman selalu!


regards,
 faezahannah 


Ranking: 5

{ 0 Comments... read them below or add one }

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO