bile mood takde..

on Thursday, March 4, 2010

Photobucket


aishhh..

mengantuk lak..

start membaca je mengantuk.. d-_-b

hurm..amek fon..tekan camera tool, adjust2 siket..snap

mmuahh!! (bunyi camera dr fon saya)


emmhh..study ats katil..mmg la mngntuk!! heheh..

okey..okey..duduk kt meja belaja pulak..

adehh..doa dh bc..tak boleh fokus..knp laa jiwa jd kacau nie..hurm..takd mood..

mmuahh!! amek gamba lg (mmg amat suke membuang mase)



itu meja belaja saye..

saye punya highlighter yg banyaaak....in various colors..weuww...i like!




br semangat nk mmbaca..berwarna warni~

ohh..saya ade banyak bookmark juge..sume dpt free..dr kwn2 dan bkn kwn..erk..

di hari laen..tgh blur2 nk memahamkn fikrah western in building such a huge information system..capai my fon

mmuahh!! (again camera dr fon sy bersuara..wakaka)


erm..suke sy tgk bookmark yg pelbagai nie..


amek beberapa bookmark kegemaran..susun atur lebeh kurang..snap lg

mmuahh!! ish..kuat jg ek bunyi fon nie..takpe2..org laen tak dgr kot..


***dh lame smpn gamba2 nie..saje nk post..sbb sy selalu perasan dihargai oleh kwn2..hehee..Nway..saje nk share study environment yg ntah ape2..but those books above adalah buku2 teks kegemaran saya. khatam bace.. next, bile perasaan tensen dtg, mula lah saya buat mcm2.jgn contohi saya..kalau takde mood nk study, ini lah jdny..jd ntah ape2~

 lalala ~^_^~

Photobucket

Ranking: 5

{ 0 Comments... read them below or add one }

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO